Czad - cichy zabójca !

Szanowni Mieszkańcy !

Jak co roku, w związku ze zbliżającym się sezonem grzewczym, zwracam się do Państwa z prośbą o bezpieczne i rozważne korzystanie z posiadanych urządzeń grzewczych.

Nie wszyscy wiedzą, że bardzo często wystąpienie czadu nie ma związku z pożarem, a wynika jedynie z niewłaściwej eksploatacji budynku i znajdujących się w nich urządzeń i instalacji grzewczych.

W związku z tym, zachęcam do zapoznania się z podstawowymi informacjami dotyczącymi rozpoznawania zagrożenia oraz reagowania w przypadku, gdy mamy podstawy do podejrzenia o zatrucie tlenkiem węgla lub innym gazem.

 

Burmistrz Miasta Braniewa

Monika Trzcińska

                                                                                                                                                             

 

 

 

W załączeniu ulotka

pdfczad-cichy-zabojca.pdf

Spółka Wodociągi Miejskie informuje, że od 1 września 2018 roku dwóch pracowników Naszej Spółki sukcesywnie wymieniają wodomierze legalizacyjne.

         Uprzejmie prosimy o zachowanie cierpliwości i  udostępnianie pomieszczeń, w których zlokalizowane są Państwa wodomierze naszym pracownikom.

         Za utrudnienia powstałe w związku z wyżej wymienionymi pracami bardzo przepraszamy.

Zostań klientem E-BOK już dziś !!!

Drodzy Mieszkańcy Braniewa,

Z radością udostępniamy Państwu elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu w znacznym stopniu uproszczona i ułatwiona zostanie współpraca między odbiorcami usług, a Spółka Wodociągi Miejskie w Braniewie.

Użytkownikiem E-BOK może zostać każdy użytkownik posiadający indywidualny numer klienta, uwidoczniony na fakturze.

E- bok to wachlarz możliwości pozwalający na :

1.     Akceptacja odczytu elektronicznego. Akceptacja faktury. Zapłata faktury.

2.     Nadanie indywidualnego nr konta rozliczeniowego.

3.     Sprawdzenie salda.

4.     Weryfikacja należności.

5.     Elektroniczna windykacja.

6.     Zgłaszanie awarii.

7.     Weryfikacja legalizacji wodomierzy.

8.     Dostęp do bieżących komunikatów Spółki.

9.     Zamawianie usług komercyjnych drogą elektroniczną.

Ponadto w E-BOK będzie dostępna informacja o dacie delegalizacji wodomierza. Użytkownik E-BOK będzie miał możliwość do dostępu do bieżących komunikatów Spółki, zamawiania usług drogą elektroniczną oraz zgłaszanie awarii.

E-BOK posiada również możliwość graficznego śledzenia poziomu swoich rozliczeń ze Spółką, a także historię odczytu liczników wodomierzowych zawierającą daty odczytu oraz stany urządzeń.

Rejestracja:

1. Rejestracja Klienta następuje nieodpłatnie. 

2. Klient wypełnia formularz umieszczony na stronie www.wmbr.pl lub ebok.wmbr.pl 

3.   Procedura rejestracji poprzez E-BOK wygląda następująco.

- użytkownik wybiera opcję „Rejestracja” na stronie logowania

- użytkownik wypełnia wszystkie pola formularza 

- formularz przesyłany jest emailem do Spółki, gdzie następuje jego weryfikacja przez pracownika

- w przypadku poprawnej weryfikacji danych, przyznawany jest dostęp do E-BOK, nadawane jest hasło a następnie automatycznie wysyłany jest do klienta email z informacją o przyznaniu dostępu oraz loginem i hasłem do 24 h  (które użytkownik będzie musiał zmienić po pierwszym zalogowaniu się)

4.   Spółka dopuszcza również rejestrację użytkownika w biurze - pokój Biura Obsługi Klienta, które znajduje się na pierwszym piętrze naprzeciwko kasy ( tel. 55 644 24 17 wew. 11, kom. 694 109 098),  poprzez wydrukowanie mu oświadczenia, jego podpisanie oraz zeskanowanie i archiwizację w ZSI.

 

 

 Poniżej prezentujemy ulotkę, która będzie ułatwiała pierwszą rejestrację do E-BOK.

jpgA.jpg

jpgB.jpg