Miasto Braniewo oraz Gmina Braniewo we współpracy z firmą ProEco One sp. z o.o. zapraszają do udziału w Projekcie współfinansowanym z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 

 

 

jpgaktywnosc.jpg

     Dnia 13.02.2019 roku w siedzibie Naszej Spółki przy ulicy Olsztyńskiej 10 w sali konferencyjnej odbyło się szkolenie pracowników Spółki.

     Szkolenie przeprowadził Pan mgr inż. Przemysław Sztuczka przedstawiciel firmy DIEHL METERING.

     Celem przeprowadzonego szkolenia jest usprawnienie działania wdrożonego systemu zdalnych radiowych odczytów systemu IZAR oraz integracja z systemem bilingowym UNISOFT.

     Pracownicy Spółki uczestniczą w różnego typu szkoleniach, których celem jest podnoszenie kwalifikacji zawodowych, a co za tym idzie - zwiększenie jakości usług świadczonych przez WODOCIĄGI MIEJSKIE. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOSTAŃ KLIENTEM E-BOK !!!

         Ponownie zachęcamy Państwa do rejestrowania się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta E-BOK, dzięki któremu w znacznym stopniu uproszczona i ułatwiona zostanie współpraca między odbiorcami usług, a Spółka Wodociągi Miejskie w Braniewie.

         Z pozoru proste i podstawowe czynności są bardzo pomocne, gdy chcemy świadomie gospodarować funduszami gospodarstwa domowego, bądź firmy. Dla każdego klienta możliwość załatwienia formalności bez wychodzenia z domu to bardzo duże udogodnienie, szczególnie gdy nie ma możliwości osobistego udania się do biura obsługi klienta.

         W dobie internetu  usługa jaką jest E-BOK to wyciągnięcie ręki do klienta i spora oszczędność po stronie Spółki.  Serwis jest stale rozwijany i dostosowywany do potrzeb klientów.

 

          Użytkownikiem E-BOK może zostać każdy użytkownik posiadający indywidualny numer klienta, uwidoczniony na fakturze.

 

E-BOK to wachlarz możliwości pozwalający na :

- akceptacja odczytu elektronicznego, akceptacja faktury, zapłata faktury,

- nadanie indywidualnego nr konta rozliczeniowego,

- sprawdzenie salda,

- weryfikacja należności,

- elektroniczna windykacja,

- zgłaszanie awarii,

- weryfikacja legalizacji wodomierzy,

- dostęp do bieżących komunikatów Spółki,

- zamawianie usług komercyjnych drogą elektroniczną.

 

Rejestracja :

1. Rejestracja Klienta następuje nieodpłatnie.

2. Klient wypełnia formularz umieszczony na stronie www.wmbr.pl lub ebok.wmbr.pl 

3. Procedura rejestracji poprzez E-BOK wygląda następująco:

- użytkownik wybiera opcję "Rejestracja" na stronie logowania ,

- użytkownik wypełnia wszystkie pola formularza,

- formularz przesyłany jest e-mailem do Spółki, gdzie następuje jego weryfikacja przez pracownika,

- w przypadku poprawnej weryfikacji danych, przyznawany jest dostęp do E-BOK, nadawane jest hasło a następnie automatycznie wysyłany jest do klienta e-mail z informacją o przyznaniu dostępu oraz loginem i hasłem do 24 h (które użytkownik będzie musiał zmienić po pierwszym zalogowaniu się).

4. Spółka dopuszcza również rejestrację użytkownika w biurze - pokój Biura Obsługi Klienta, które znajduje się na pierwszym piętrze naprzeciwko kasy ( tel. 55 644 24 17 wew. 11, kom. 694 109 098), poprzez wydrukowanie mu oświadczenia, jego podpisanie oraz zeskanowanie i archiwizację w ZSI. 

 E BOK ZDJECIE

 

Poniżej prezentujemy ulotkę, która będzie ułatwiała pierwszą rejestrację do E-BOK.

 

jpgA.jpg

jpgB.jpg